Menu

Personeelswerving


Talent moet je koesteren. En soms zelfs verleiden. De juiste mensen aantrekken of houden, gaat iets verder dan een wervingsadvertentie plaatsen of een functioneringsgesprek voeren. En zelfs als de sollicitaties spontaan binnenstromen, dan nóg is het een uitdaging om de juiste persoon te vinden voor de functie. Laat staan als de functie niet helemaal duidelijk is. Ook al ontkennen velen het massaal, het merk is nou eenmaal een belangrijke factor waarvoor werkzoekenden kiezen. Dus kun je er maar beter voor zorgen dat je merk aantrekkelijk en onderscheidend is. Dat vinden we bij Mula tenminste. Maar omdat de sterkte van je merk niet recht evenredig is met de zichtbaarheid van je vacatures, is arbeidsmarktcommunicatie een vereiste. Welke boodschap wil je communiceren naar jouw toekomstige werknemers? Naar welke functie kunnen ze solliciteren? En welke eisen worden er gesteld? Flirten kunnen we als de beste. En samen juichen we als we de ultieme match hebben gevonden die perfect in de organisatie past. Vervolgens zorgen we er met interne communicatie voor dat jouw talent gemotiveerd en gefocust blijft. Zeg nou zelf, klinkt interessant toch?