Menu

Aengenaam

Een restaurant een kneitergoede reden geven om zichzelf voor te stellen.

 


Vraag

Aengenaam bestaat nog geen jaar als eigenaar Bart van Schijndel aanklopt bij Mula. Aan visie en ambities ontbreekt het niet. Maar aan een manier om die visie de wijde wereld in te slingeren des te meer. Hoe kun je een restaurant op de kaart zetten als je niet de mogelijkheid krijgt om jezelf voor te stellen? Aan Mula de vraag om een nieuw logo en concept te ontwikkelen die het restaurant eer aan doen.


Strategie

De naam van het restaurant was een mooi vertrekpunt. De verhalen van eigenaar Bart, chef-kok Daan, maar ook serveerster Noor en afwashulp Niels vormden een mooie aanvulling. Want als een team vol trots verteld over de geschiedenis van het eeuwenoude pand, de topproducten uit de Kempen en de verrassende bereidingswijzen, dan kun je niets doen dan luisteren. En proeven. Want dat smaakt naar meer.


Concept en creatie

We stellen restaurant Aengenaam en het team letterlijk voor. Dat doen we in de menukaart, maar bijvoorbeeld ook op de website. In tekst én in beeld. Want ook de foto’s zijn persoonlijk. Heeft sous-chef Lotte geen tijd gehad om even een praatje te komen maken aan je tafel? Dan heb je tóch het gevoel alsof je haar hebt leren kennen. Uit naam van het hele team vragen we gasten om te genieten. Te genieten van het eten en van de ambiance. Te genieten van Aengenaam, het restaurant waar je mond van open valt.

Diensten: Huisstijlontwikkeling, Conceptontwikkeling, Communicatieadvies
Communicatiemiddelen: Logo, Huisstijl, Signing (intern en extern), Menukaart, Uitnodiging, Social Media, Fotografie

Delen 

Logo

Logo

Pay off

Pay off

Huisstijl

Huisstijl

Indoor signing

Indoor signing
Aengenaam
Aengenaam
Aengenaam

Advertenties

Advertenties
Aengenaam
Aengenaam
Aengenaam

Menukaart

Menukaart
Aengenaam

Cadeaubon

Cadeaubon

Fotografie

Fotografie
Aengenaam

Website