Menu

Daris Wonen & Slapen

Een verbouwing van de winkel en een opknapbeurt voor het merk

 


Vraag

Een familiebedrijf dat trots is op de historie, maar nooit bang is geweest om met de tijd mee te gaan. Dat is Daris Wonen & Slapen. 2015 was het jaar van complete vernieuwing. Niet alleen een verbouwing van de winkel, maar ook een opknapbeurt voor het merk. Een creatief concept moest het nieuwe Daris Wonen & Slapen handen en voeten gaan geven.


Strategie

Theo en Juliette hebben de winkel al zo’n 30 jaar. Overgenomen van de vader en oom van Theo. Als je al zo lang met liefde en plezier je klanten bedient, dan moet je wel erg veel van het vak houden. Daarnaast is het zo dat ze bij Daris Wonen & Slapen niet aan klanten vragen wat ze zoeken, maar ze nemen de klant door de winkel en vragen: ”Waar houdt u van?”.


Concept en creatie

De pay off ‘Daris Wonen & Slapen. Om van de houden.’ past precies. Want of je nu houdt van robuust, stoer, kleurrijk, modern, vintage, fris of welke stijl dan ook. Bij het nieuwe lifestyle merk Daris Wonen & Slapen vind je alles om van te houden. De kick off van het nieuwe concept was natuurlijk gelijktijdig met de opening van de woonwinkel. Van uitnodiging tot huis-aan-huis folder en van signing tot communicatie rondom de nieuwe accessoirelijn. Wij vinden alles om van te houden.

Diensten: Huisstijlontwikkeling, Conceptontwikkeling, Communicatieadvies
Communicatiemiddelen: Logo, Huisstijl, Signing (intern en extern), Folder, Uitnodiging, Premium, Advertentie (ED), Poster, Social Media.

Delen 

Logo

Logo

Pay off

Pay off

Huisstijl

Huisstijl

Uitnodiging

Uitnodiging
Daris Wonen & Slapen

Envelop uitnodiging

Envelop uitnodiging

Brochure

Brochure
Daris Wonen & Slapen

Cadeaubon en kraftas

Cadeaubon en kraftas

Outdoor signing

Outdoor signing

Prijskaartjes

Prijskaartjes

Offertemap

Offertemap
Daris Wonen & Slapen

Tafelstandaards

Tafelstandaards

Advertentie

Advertentie

Indoor signing

Indoor signing

Website