Menu

Dripdropbag

Een product dat bol staat van de eenvoud en tegelijkertijd ontzettend knap bedacht is de positionering geven die het verdient.



 


Vraag

Wat startte als een eenvoudig idee als oplossing voor een probleem waar schoolgaande kinderen (en hun ouders) tegenaan lopen, groeide al snel uit tot een echt merk. Dat krijg je wanneer je idee zo goed is afgestemd op de wensen van de doelgroep. Een goed product verkoopt zichzelf zou je zeggen, maar met een beetje hulp van Mula komt dat goede product nog beter tot zijn recht.


Strategie

We hielpen Dripdropbag aan een sterke positionering. Een positionering die het functionele met het aangename combineert. Een positionering die laat zien dat Dripdropbag bescherming biedt tegen weerselementen en persoonlijke veiligheid voorop stelt, maar ook dat die bescherming leuk en hip kan zijn. Een win-win-win situatie dus.


Concept en creatie

De doelgroep van Dripdropbag stond aan de basis van de productontwikkeling. En die doelgroep krijgt nu ook een ereplaats in de communicatie.  Sámen met het voor hen ontwikkelde product. Een hippe, eigentijdse vormgeving doet de rest. Dripdropbag. Protection never looked better.

Diensten: Merkontwikkeling, Communicatiestrategie, Huisstijlontwikkeling, Conceptontwikkeling, Communicatieadvies, Online
Communicatiemiddelen: Logo, Huisstijl, Webshop

Delen 

Logo

Logo

Payoff

Payoff

Visual

Visual

Website