Menu

RVS Finish

Product leadership als strategie voor een merk dat we high class positioneren.
 


Vraag

Onderdeel van Bax Metaal, maar toch een zelfstandige en unieke positionering? En dan ook nog het submerk Fine Finish®, dat de nieuwe norm voor gladheid heeft bepaald en volop kansen biedt in de levensmiddelen- en foodindustrie. Dat vraagt om een doordachte merkstrategie. En een aantal weken overwerken, want ‘afgewerkt’ is in deze periode voor Mula een woord dat alleen bestaat in relatie met metaal.


Strategie

Met een visie waarin perfectie en sublieme afwerking de toon voeren is duidelijk dat het product centraal moet staan. Product leadership dus. Als toonaangevende, specialistische partner in RVS heeft RVS Finish (met submerk Fine Finish®) de norm bepaald voor gladheid. Daarom positioneren we RVS Finish en Fine Finish® als nieuwe standaard, eenheid voor rvs finishing. Het logo wordt een label, een kwaliteitskeurmerk, net als de verschillende afwerkingstechnieken.


Concept en creatie

De pay off is bijna een vanzelfsprekendheid: ‘Perfectie is de norm’. Met het concept gaan we volledig in op de unieke eigenschappen en het hoge kwaliteitsniveau van de producten die opgeleverd worden. We brengen de perfect afgewerkte producten in beeld, gelabeld met de afwerkingstechniek van RVS Finish. Want kwaliteit verdient een label. En een grote mond mag je best hebben. Je moet de belofte alleen waarmaken. En dat is bij RVS Finish geen probleem.

Diensten: Marktonderzoek, Communicatiestrategie,
Communicatieplan, Merkontwikkeling, Huisstijlontwikkeling, Conceptontwikkeling, Communicatieadvies
Communicatiemiddelen: Logo, Huisstijl, E-mailing,
Autobelettering, Banner, Fotografie

Delen 

Logo

Logo

Pay off

Pay off

Labels

Labels

Huisstijl

Huisstijl

Banner

Banner

Autobelettering

Autobelettering

Fotografie

Fotografie