Menu

Xterior

Piazza San Marco of het Venizelos plein op Kreta. Iedereen wil toch die sfeer op zijn eigen terras? 

 

 


Vraag

Kansen genoeg voor Xterior. Zeker in de horeca en de zorg. Ook aan de vindbaarheid van de website lag het niet. Maar die boodschap, dat was een ander verhaal. Waarom zou je voor Xterior kiezen? En hoe zorgen we ervoor dat Xterior zichtbaar wordt en de bezoekersaantallen van de website tot aan de zonnige hemel rijken? Een heleboel vragen. En wij konden niet wachten om ze te beantwoorden! 


Strategie

We positioneren Xterior als specialist op het gebied van parasols en windschermen. Hieraan koppelen we sfeer, beleving, ontspanning en genieten. Want daarvoor zit je immers op een terras, toch? Xterior zorgt voor een sfeer die bij je past. Met kwalitatief hoogwaardige producten wordt een echte terrasbelevenis gecreëerd. Proost! 


Concept en creatie

Wie emotie kan toevoegen aan een terras en een eigen sfeer kan creëren, is goed bezig. Diegene kent 'het geheim van een goed terras'. In het verlengde van deze strapline ontwikkelden we een concept en restyleden we het logo. Een moodboard van producten en materialen, stijlvol en met sfeer gefotografeerd. Het idee: creëer je eigen sfeer. Het concept vertaalden we door naar een nieuwe website, die in de steigers staat. 

Diensten: Marktonderzoek, Communicatiestrategie,
Communicatieplan, Merkontwikkeling, Huisstijlontwikkeling, Conceptontwikkeling, Communicatieadvies
Communicatiemiddelen: Logo, Huisstijl, Website

Delen 

Logo

Logo

Huisstijl

Huisstijl
Xterior

Website (Desktop, tablet en smartphone)

Website (Desktop, tablet en smartphone)